Noi Marturisir  

Posted by scoalamisterelor in

Buna seara, Raul!
Vreau sa iti impartasesc cateva dintre schimbarile pozitive din viata mea petrecute datorita tie, datorita intalnirii cu tine, si cred eu ca in urma cursului de activare a ADN-ului ... Kabbal. Acum cred ca legea compensatiei actioneaza si pentru mine.
In unele arii mai am piedici, in altele mi se deschid noi orizonturi. 

Asadar, 
  • am renuntat la fumat (maine seara implinesc 5 saptamani de cand sunt iarasi nefumatoare), mi se pare inca imposibil si totusi parca nici nu as fi fumat vreodata; 
  • am inceput sa mananc sanatos (fructe, legume, iaurturi - iarasi, inainte nu le consideram "comestibile"), 
  • ascult muzica cu puternice mesaje sociale si intrinseci cu mare placere (inainte nu puteam auzi nici macar ceva fredonat fara sa ma doara capul), 
  • am inceput sa fac miscare (iar eu am ani buni de cand nu am mai incaltat niste tenisi sau adidasi)
  • alerg in fiecare seara pe stadion.
Incep sa ma accept mult mai mult, sa ma invat, sa ma inteleg. 
Cand inchid ochii am inceput sa vad lumina. Iar cu cat repet mai mult anumite ritualuri de care m-am atasat descopar noi culori: mainile mi se misca de la sine intr-un ritual propriu.
Am incredere in viitor, am curaj sa infrunt prezentul. 
Acum mai vorbesc si despre trecut, semn ca ma re-descopar.
Cu siguranta lucruri bune vor mai veni. Intrebari aveam mii, acum am multipli de mii. 
Am invatat in ultimele luni: ca nu trebuie sa caut raspunsurile sau solutiile, asta ar fi calea "lenesilor"... Si cel mai des nu le gasesti.Caut sa am incredere si sa imi cultiv dorinta de a ma descoperi.  

Treptat imi sosesc si raspunsurile, solutiile, rezolvarile... Sunt toate in mine si prin mine.

Doar ... Rabdare...
Jere. :))
Iti multumesc.
Bucuresti



"Cursul de adept al Scolii Misterelor este o experienta care a venit pentru mine la momentul potrivit si pe care o consider un pas important in evolutia mea spirituala. Am simtit cursul ca o primire intr-un grup din care parca plecasem de mult si initierea ca pe o intoarcere acasa, la adevarata mea natura.

Am pasit intr-o alta lume in care ceea ce simt sau gandesc nu par straine de realitate, simtindu-ma astfel cu adevarat in largul meu, asa cum nu de multe ori se intamplase inainte.

Tehnicile prezentate in acest curs au o putere pe care am resimtit-o inca de la prima practicare si, intr-un mod inexplicabil, stiam deja ca vor avea o influenta semnificativa asupra evolutiei mele ulterioare.
Aceste tehnici sunt atat de eficiente incat le-am simtit efectul la foarte scurt timp dupa efectuarea lor sau chiar pe moment.

Pe langa informatile de baza din curs, se ofera multe alte raspunsuri. Am primit toate informatiile pe care le doream si mult mai mult de atat, tot ce a trebuit sa fac a fost sa-mi doresc sa stiu si sa am curajul sa intreb.

Participarea la acest curs a fost o experienta frumoasa si am intalnit niste oameni frumosi, fiecare dintre ei si toti la un loc.

Intentionez, in continuare, sa merg la majoritatea cursurilor oferite de Scoala Misterelor pentru ca sunt convins ca are multe de oferit.

Radu - Iasi

This entry was posted on miercuri, aprilie 28, 2010 at miercuri, aprilie 28, 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

add this

Creative Commons License
Copyright 2009 - Scoala Misterelor by Raul Petrisor is licensed under a Creative Commons Attribution-Non-Commercial-No Derivative Works 3.0 Romania License.