Interviu cu Aryana Havah Ianuarie 2011 Acordat Institutului Hermetic  

Posted by scoalamisterelor in ,


Interviu cu Aryana Havah Ianuarie 2011
Acordat Institutului Hermetic 

Raul Petrisor: Cine este Aryana Havah ?
Aryana Havah: De profesie sunt psiholog dar, am făcut si o grămada de cursuri, cu ghilimelele de rigoare, din domeniul paranormalului şi ezoterismului. 
RP: Cum aţi ajuns sa va interesez acest domeniu şi mai exact de ce sau cum aţi început să scrieţi caţi?
Aryana Havah: Aveam o grămada de prieteni care veneau la consiliere psihologica dar începeau să mă întrebe de chakre, de biocâmpuri,  de  …  nu ştiu ce si pierdeam ore în sir discutând, explicând despre lucruri energetice şi subtile în acest fel am ajuns să gândesc serios să scriu o carte care să cuprindă ca şi poveste cam tot ce le-aş povesti eu verbal. Aşa a luat naştere prima carte "Cristofor - Magul din Carpaţi". 

RP: Dar cum aţi ajuns sa scrieţi despre Inuaki ?
Aryana Havah: Înainte de a avea eu cartea, "Cristofor - Magul din Carpaţi", gata o prietena de-a mea m-a rugat să-i ţin loc la cabinet deoarece pleca în concediu în străinătate şi urma să stea o luna de zile dar nu vroia sa întrerupă şedinţele cu pacienţii pe care îi avea. Aşa s-a întâmplat de a ajuns copilul minune David la consiliere cu mine. Am început sa fac consiliere cu copilul de aşa natura încât în mod normal ar fi trebuit încă o luna de zile pentru ca şi prietena mea să poată să vorbească cu el, dar ea culmea cu trei zile înainte de reveni şi-a fracturat piciorul şi a trebuit să mai stea în concediu. A revenit exact cu trei zile după ce am terminat eu şedinţele cu David. 
Aryana Havah: Nu aveam în intenţie sa scriu Inuaki, dar după ce am terminat Cristofor am ajuns cu materialul la editura Orfeu care l-a tehnoredactat l-a pus în pagină. In timp ce lucram cu ei la Coperta am început sa le povestesc de David şi ce mi s-a întâmplat. Şi Casandra a insistat foarte foarte tare sa-i dau si ei materialul cu David daca pot sa-l pun cat de cat sa ştie si ea despre ce e vorba.
Am început să transcriu din notiţe si sa-l pun în ordine. Astfel s-a născut Inuaki reptilianul din mine. David îmi spusese la şedinţe ca eu trebuie sa scriu o carte şi ... 
E distractiv pentru ca aceasta se suprapune peste o întâmplare pe care am trăit-o eu acum 20,21 de ani. Deci am fost in Germania la un bâlci în Frankfurt. Întru-un cort tipa care era Unguroaică Clara care ghicea viitorul. Am intrat acolo sa vad ce şi cum. A zis multe bazaconii care nu s-au adeverit dar primul lucru când mi-a luat mana mi-a spus ca tu o sa fii un scriitor celebru. Fiind în Germania nu aveam nici un gând sa scriu şi am zis "bine a ok nici o problema" zice: " tu o să scrii cărti şi o să vorbeşti de lucruri noi pe Terra". Acum începând să scriu mi-am adus aminte de lucrurile care mi le-a povestit atunci.

RP: Cine este David lumea se întreabă dacă el există cu adevărat ?
Aryana Havah: David este un copil foarte aparte. Mama lui l-a adus pentru că este ultra religioasa şi credea că este posedat pana când el a crescut suficient de mult adică pe la vreo 5 ani şi a început să înţeleagă că ceea ce spune afectează pe cei din jur şi atunci şi-a creat un blocaj pentru a nu îşi mai expune trăirile. Devenind pe această cale foarte introvertit, mama a încercat să caute soluţii, astfel a ajuns la mine.
Distractiv este ca toata lumea spune că David nu există şi că Cristofor există însă realitatea este invers. Cristofor este o ficţiune şi David exista realitatea fizică. 

RP: Credeţi in cea ce va comunicat David ?
Aryana Havah: Foarte interesant este faptul că eu din ce mi-a spus David nu am crezut decât vreo 30-40% . Dar am notat şi între timp am început verific deşi nu exista acest tip de informaţii pe internet dar între timp s-au făcut descoperiri ştiinţifice care confirma cele comunicate de David.

RP: Chiar asta vroiam sa va întreb : cum v-a schimbat viaţa şi modul de gândire acest episod?
Aryana Havah: Ca sa-ţi spun cinstit de când am început să intru pe domeniul paranormalului am sărăcit . Deci dacă înainte la mine veneau banii cu toptanul acum vin cu picătura. În schimb am început să interacţionez cu oameni deosebiţi care în timp mi-au devenit prieteni . Pot sa afirm cu toata tăria că sunt şi mulţi spirituali care bat câmpii în domeniul paranormalului dar slava domnului ca persoanele cu care interacţionez nu sunt din această categorie. 

RP: Probabil aţi făcut şi o selecţie... 

Aryana Havah: Selecţia au făcut-o şi cei din jurul meu şi cei din Orfeu, Angela Socolean ei fiind de mai demult in domeniu şi cu experienţă. Nu pot să spun ca personal m-am schimbat. Sunt şi datorita profesiei şi a lumii cu care am interacţionat o fire nu ştiu dacă neapărat pragmatica foarte raţională. Eu ca să cred un lucru trebuie să mi se dea un argument. Am şi eu anumite trăiri şi anumite experienţe de ordin meditativ sau comunicări dar întotdeauna le filtrez pentru că puntea între schizofrenie şi paranormal este atât de mica încât nu ştii de ce parte te situezi şi minim o persoana sa-mi confirme cea ce simt, vad sau primesc, acest lucru înseamnă că eu nu trăiesc în lumea mea. 

RP: În urma celor cercetate şi descoperite mai credeţi ca noi oamenii ne crem viitorul.
Aryana Havah: Interesant este faptul că din 1920 exista o aşa numita agenda putem să-i zicem reptiliană sau nu. Dar este o agenda a desfăşurării evenimentelor care s-au întâmplat întotdeauna; poate cu un interval de timp uşor decalat. Primul război mondial, al doilea război mondial, bombardamentul alimentar la care suntem supuşi, bombardamentul chimic. Deci toate se întâmpla şi sunt prestabilite.  Acum nu ştiu daca putem să spunem sau este valabila afirmaţia că viitorul ni-l facem singuri. Poate viitorul nostru la nivel individual dar din câte observ la nivel planetar viitorul este cumva prestabilit sau există şi varianta daca noi ne vom trezi la nivel de masa putem schimba şi viitorul la nivel planetar.

RP: Va referiţi la evenimentele comunicate de la NASA cu exploziile solare ?
Aryana Havah: Din punctul meu de vedere NASA a pus la cale o mare manipulare. Ce simt eu si am primit confirmări. Ei au vrut sa vadă cum reacţionam noi de fapt la nivel de omenire ştiind ca urmează să dea un comunicat bomba care nu a spus absolut nimic. Toata lumea a început să spună de bombardamente solare, furtună solară. Ei nu au spus nimic dar au facut un fel de test la nivel de masa. Din câte ştiu NASA in 1985 a dat un comunicat, unul singur, în care au spus că au descoperit o planeta care are o mişcare eliptica egal planeta Nubiru. În traducere la un anumit moment se va apropia de Terra şi exista posibilitatea să interacţioneze cu câmpul magnetic al Terrei si al diverselor planete inclusiv Soare. Informaţia nu s-a mai repetat şi de atunci planeta nu mai există. Ca şi cum nimic n-a fost şi n-a existat. Pe de alta parte astronomul suedez independent Z. Sitchin a descoperit planeta Nubiru, astronom si in timp ce se ducea să prezinte materialul spre televiziune a avut brusc un accident de maşină. Din datele pe care le deţin acea planeta există, are într-adevăr o mişcare eliptică, intră din când în când în sistemul nostru solar. Nu intrarea în sistemul solar perturba câmpul electromagnetic ci ieşirea. În acest  moment se întâmpla diverse fenomene inclusiv cea schimbare a polilor magnetici.
Ce mi s-a spus mie şi asta este chiar o informaţie în premieră, în momentul în care în dreptul soarelui în timpul zilei vom vedea o alta planeta mult mai mica strălucitoare la o distanta oarecare de soare avem 7-3 săptămâni pana se schimbă polii magnetici. 

RP: Deci evident ca ne îndreptam spre anumite schimbări. Sunt cele apocaliptice, din 2012, despre care se vorbeşte?
Aryana Havah: Din datele pe care le deţin aceste schimbări vor fi mult înainte de 2012. Se pare ca ele deja au început. Câmpul magnetic al Terestru slăbeşte în anumite zone. Există mai multe puncte sa le zic pe care le putem numi Polul Nord . Există în dreptul Polului Sud o anomalie geomagnetica de mărimea Antarcticii. Cred ca cei ce ne conduc ştiu ca se vor schimba Polii Magnetici. Ei spun sau mă rog din simulările pe care le-au făcut pe calculator că în momentul in care se vor schimba polii magnetici apa va năvăli către uscat. Unii zic ca va fi la 800 m înălţime alţii 200 m. Romania din punctul de vedere al aşezării geografice are o poziţie genială pentru ca este în interiorul continentului şi chiar presupunând ca valul va pleca de la 800 m la ţărm cu cât înaintează se va micşora. Unele previziuni spun ca vor exista trei zile de întuneric în sensul în care pământul işi va opri rotaţia şi logic ca o parte va sta in soare şi o parte în întuneric, acum depinde de lozul norocos pe care îl tragem.
Problema şi aici mă leg de previziunile Părintelui Arsenie Boca care a spus că vom avea trei zile întuneric pe Terra. Eu cred, asta chiar e părerea mea proprie, în momentul în care magnetismul terestru e deficitar vor exploda foarte mulţi vulcanii simultan. Ducând la ridicarea uni strat de cenuşă în atmosferă care automat va îngreuna trecerea razelor solare şi până se aşează va fi întuneric. Vom vedea. 

RP: Cum credeţi sau ştiţi că acest lucru îi va afecta pe Inuaki, Anunaki sau alte rase?
Aryana Havah: Pe Terra exista foarte multe rase de extratereştri. Unele sunt în directă legătura cu diverse guverne nu de-acum de zeci de ani. Ideea este una foarte simpla. Am scris şi am făcut referire la aceşti Anunaki pentru ca aşa mi-a fost transmis mesajul şi pentru ca ei sunt cei care ne conduc, cei care au menţinut omenirea în starea asta de letargie de milenii. Exista teorii, subscriu acestui lucru, că şi ei ca şi noi sunt împărţiţi în buni şi răi. Exista posibilitatea să fie, însă nu i-am întâlnit cei buni încă. 

Dar mai am o informaţie foarte interesantă şi anume că aceşti Anunaki au fost lăsaţi în legea Tatălui să acţioneze pe Terra fiindcă datorită lor noi astăzi suntem homo sapiens sapiens. Când au colonizat pământul ADN-ul lor s-a suprapus peste materialul genetic al fiinţelor deja existente pe Terra în acel mod au devenit acei lucrători din care s-au desprins apoi homo sapiens. Interesant este ca acum 25.000 de ani peste ADN-ul lui homo sapiens s-a mai suprapus un alt ADN care a dat homo sapiens sapiens şi noi suntem astăzi urmaşii lor. Fără ei noi nu am fi astăzi cea ce suntem. Pe de alta parte scopul pentru care ne-au creat a fost unul pur mercantil şi anume să-i ajutam pe ei, să fim sclavii lor. Din informaţiile pe care le deţin nu s-au aşteptat ca omenirea să aibă o curbă atât de ascendentă in domeniul gândirii şi al realizărilor tehnice, materiale etc. 


RP: Deci am putea spune ca suntem urmaşii cel răi. Dar intervenţia lor a fost spre binele nostru. Este posibil ca şi alte rase sa fi intervenit în acest experiment ?
Aryana Havah: Se pare ca au intervenit şi alte rase, iar acum vin în sprijinul omenirii. Se pare ca s-a pus in vedere acestor Anunaki să lase omenirea în pace, în sensul ca noi trebuie sa devenim cetăţeni galactici ca şi entităţi de sine stătătoare cu conducere proprie şi fără lucruri ascunse.
RP: Deci asta ne spune de fapt că omenirea trebuie să se ridice la alt nivel de acceptare de înţelegere ca să putem fi acceptaţi.
Aryana Havah: Ca sa putem fi acceptaţi DA şi pe de alta parte trebuie să ne dezvoltăm altruismul, gândirea şi să înţelegem ca la nivel energetic suntem desprinşi din acelaşi loc. Daca noi ne-am putea uni intr-o conştiinţă universală atunci cred sau sper din tot sufletul ca interesele materiale de gaşcă pecuniare sau de tot felul ar înceta sa mai existe. Mi-a spus cineva o data ca asta este o aberaţie fiindcă el personal nu vrea să-şi împartă casa maşina şi contul din banca cu nimeni.
RP: Nici măcar cu soţia?
Aryana Havah: Nici măcar cu soţia. Înţeleg si avea un argument. Zicea, cel care dă doar cu mă
tura n-a muncit cot la cot cu mine, nu şi-a pus casa, gaj ca să-şi facă o fabrica. A stat bine mersi pe locul lui călduţ şi eu acum de ce să-i dau ?
RP: Da, cum ne uitam la subiect
Aryana Havah: Omul are dreptate în ceea ce spune. Dar acum întrebarea mea este trebuie sa avem o conştiinţa universală în care sa poţi înţelege creaţia, să poţi lucra cu energii subtile, să poţi vedea adevărul despre cosmos univers şi lume şi tot ceea ce ne înconjoară ? Sau vrei să te rezumi la card-ul din geanta? Pentru că atunci când am putea materializa tot ceea ce avem nevoie doar gândindu-ne sau să creezi un copac într-o jumătate de ora care sa-ţi dea fructe n-ar mai fi asemenea probleme cu carduri şi conturi bancare.

RP: Ce alte vesti mai aveţi pe care nu le-aţi scris pana acum?
Aryana Havah: Am primit informaţii, că anumite persoane, nu din Romania, ci la nivel financiar global respectiv capii finanţelor au vândut toate acţiunile pe care le deţineau şi au cumpărat aur fizic. Unul a achiziţionat 20 tone de aur fizic, nu bond-uri sau acţiuni. De ce n-aş putea să spun. Am pe cineva în state care mi-a spus ca lor li s-a dat sarcina de către firmă să vândă până la sfârşitul anului toate acţiunile care le deţin. Am informaţii că în Austin Texas se fac foraje de mare adâncime în toate curţile oamenilor bogaţi pentru apă . Unor anumite persoane din Congresul American li s-a spus să-şi facă provizii alimentare pentru 6 luni. Ce va însemnă? nu ştiu. Dar putem s-o punem pe seama nu neapărat unor schimbări la nivel global ci pe seama căderii bursei sau a unei restructurări la nivel economic a monedelor internaţionale. 

Ce ştiu sigur este ca săptămâna aceasta s-a întâlnit Putin si preşedintele Chinei şi au semnat un acord în care nu vor mai folosi euro şi dolar pentru tranzacţiile între ei ci doar vor face troc sau vor folosi monedele lor naţionale. Ceea ce este foarte dureros ca asta înseamnă căderea dolarului rău de tot, piaţa petrolului barilul se cota în dolari . Punerea în aplicare a acestui acord între China şi Rusia care amândoi sunt importatori respectiv/exportatori de materii prime au dat în cap dolarului. Pe de alta parte America a anunţat ca moneda lor nu va cădea ca vor tipări şi mai mulţi bani. 

RP: Care de fapt înseamnă ca va cădea şi mai mult într-un timp foarte scurt.
Aryana Havah: Ce este foarte interesant în state. S-a interzis ambalarea sării în cantitate mare. Nu mai poţi să cumperi sarea la un galon sau pachet numai bucăţi mici de 100, 200 grame. De ce ? Mi-a zis cineva, „foarte deştept”, din state. Pentru ca devine foarte scumpă. O sa crească din ce in ce mai mult ca valoare. Pentru ca este cel mai bun mod de a conserva alimentele. 

RP: Evident că am început sa devenim dependenţi de societate, de sistemul bancar şi toate aceste lucruri ne-ar dezechilibra.
Aryana Havah: Da Raul dar sa-ti spun un lucru. Eu iubesc apa calda si hârtia igienica ca să mă exprim plastic. Este foarte greu să trăieşti fără, nu e imposibil dar e greu. Gândeşte-te daca te tai la un picior şi ai o infecţie te ajuta usturoiul, e un remediu bun popular, dar nu in caz de septicemie. Adică societatea totuşi a ajuns la un anumit nivel a cucerit a făcut anumite cuceriri tehnice şi în domeniul medical si trebuie să le folosim. E foarte dureros sa ştii ca ai remediul şi să nu poţi sa-l ai ca nu ai de unde sa-l iei. 

RP: Ultima carte care aţi scris-o a fost Anunaki vs Inunaki? Să înţelegem că şi ei au meciurile lor, interese diferite … ?
Aryana Havah: Interese diferite datorita faptului ca organizaţii ca; Bilderberg, Skull … sunt bucăţele sau frânturi din baza unei piramide care la vârf are 11 forme de viaţă care doar au înveliş umane şi care au ca scop conducerea lumii . Mai nou au venit cu o teorie foarte interesantă că omenirea este necesar sa ajungă la 1 miliard de persoane pentru că în momentul acela va fi Raiul pe Pământ, deoarece ei vor veni şi vor da energie, mâncare pe gratis pentru ca aceasta este limita la energia verde, naturală. Din punctul meu de vedere 1 miliard de persoane este limita de control. Deci ei pot stăpâni un miliard dar nu pot tine sub control 5 miliarde. Din scrierile antice vechi care s-a întâmplat sa le confrunt ştiu sigur că în momentul în care omenirea va atinge 7.2 miliarde la nivel de conştiinţă se va întâmpla ceva iar noi vom fi liberi. Pur şi simplu pentru ca masa energetica a omenirii va face ca tot acest balon al lor de manipulare să explodeze datorita forţei energetice.
Pentru ca noi deşi poate nu ne consideram ca fiind unul, dar vom fi 7.2 miliarde de suflete cu o anumita structura a conştiinţei iar ei nu o pot controla. Deci lor de aceasta le este frica. Preferă ca mai bine de 5.5 miliarde de oameni să moară ca să rămână 1 miliard fericiţi”. Este în folosul lor. 


RP: Trebuie să ne ducem în istorie şi să vedem războaiele care s-au creat, au fost cu acelaşi scop. În urmă cu câţiva ani s-a decis să nu mai fie războaie, pentru că de fapt controlul maselor se poate face   prin alimentaţie, prin medicamente … care sunt uneori mai nocive decât războiul şi mai uşor de controlat.
Aryana Havah: Da ca si hrana modificata genetic care vine şi acţionează exact pe structura ADN sau puii hrăniţi cu hormoni.
RP: Și totuși se știe că, noi ne vom schimba atât de mult astfel încât cei care nu sunt capabili să se ridice vibrațional vor dispărea sub o forma sau alta. Atunci acest lucru ar pune lumea în dificultate, iar forța pe mulții să se miște către spiritualitate.
Aryana HavahÎn aceste condiții, eu cred ca este mai de folos sa-ti faci cadou de Crăciun un curs de 500-600 RON oricare ar fi el sau cel care îți corespunde care sa te ajute decât să-ți cumperi jumătate de porc. Eu consider acum, că oamenii ar trebui să înceapă să-si facă cadouri de suflet. 
RP: Deci cu alte cuvinte este mult mai important sa trecem la lucruri spiritual practice decât lucrurile fizice ?
Aryana Havah: Am o teorie. In momentul în care te duci să faci un curs. Acel curs care iți corespunde sau care te interesează. Indiferent de curs. Nu contează cum se numește el. Stai alături de 5-10-20-30 de oameni care au o anumita energie, care sunt cumva pe o calea spirituală. Cel care ține cursul la rândul lui are o structură și o încărcătură energetică și spirituală de așa natură încât chiar pe tine te ajuta sa-ți pui în regula anumite câmpuri, poate sa-ți deschizi anumiți centri poate chiar ai nevoie de o terapie mai speciala care se face în cadrul aceluiași grup, etc. Consider că este un lucru chiar minunat pe care trebuie să-l facem acum pentru sufletul nostru acum pană când nu este prea târziu.
RP: Deci asta ar fi o soluție pe care umanitatea ar putea-o adopta în al 12-lea ceas ?
Aryana Havah: Să ne îndreptam spre spiritualitate ca și grup nu ca și individ.
RP:Vă mulțumesc pentru timpul acordat și sper să ne țineți la curent și cu alte știri pe care o sa le aveți de-a lungul timpului.
Aryana HavahO fac cu plăcere.

This entry was posted on miercuri, februarie 16, 2011 at miercuri, februarie 16, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Buna ziua
Mi-ar placea ca Aryana Havah sa ne tina la curent mai des si sa ne mai insufle din cunoasterea ei pe cat posibil. Oricum, are dreptate in f multe privinte, mai ales ca acum sunt multi care "prevad" dar care mai mult zapacesc lumea. Ii doresc succes si sper sa o pot intalni candva
Marius Petrus

21 februarie 2011 la 01:13

Referitor la anomalia magnetica din zona de sud a oceanului Atlantic, cea mai cunoscută anomalie este situată în sudul Atlanticului, unde, la începutul sec. 20, a apărut o zonă de flux inversat, adică liniile de câmp intră în zonă, în timp ce în toate celelalte regiuni ele manifestă sensul opus.
În ultimii 100 ani, această anomalie s-a deplasat spre vest, unindu-se cu o altă zonă de flux inversat, formând în perioada anilor 1980 un curent magnetic numit Anomalia Atlanticului de Sud. În această zonă, nepopulată, intensitatea câmpului magnetic a scăzut cu aprox 30%.
Cele mai noi măsurători au arătat că acest curent s-a mărit considerabil. Studiile lui Rob Coe de la Universitatea California din Santa Cruz dovedesc faptul că rocile din zona apropiată erupţiilor au un sens de magnetizare iar cel al rocilor de după erupţie au sens de magnetizare opus, ceea ce indică prezenţa unei inversări. În perioada relativ scurtă dintre două inversări, rocile au magnetizări complet haotice. „Am descoperit că atunci când începea inversarea, intensitatea câmpului magnetic scădea până la 10-20% şi se manifesta haotic”, afirmă Rob Coe. Timp de 300 ani, sensul liniilor de câmp s-a schimbat periodic, după care a urmat o perioadă de 3000 ani în care planeta a rămas practic fără câmp, deoarece el fluctua atât de rapid încât pe unele eşantioane de lavă s-au înregistrat modificări de câteva grade pe zi10.
„Am descoperit lucruri incredibile în aceşti munţi”, afirmă Rob Coe10,13. „Marginile unor roci aflate în proces de răcire aveau un anumit sens al câmpului, în timp ce partea din mijloc a acestora prezenta o deviere de 60 grade. Era ca şi când lava se răcea într-un interval de timp în care câmpul înregistra o deviere de 60 grade.” O estimare suficient de precisă sugerează o deviere de 60 grade pe zi.
O posibilă inversare a polarităţii ar putea produce secole de haos magnetic. Aceasta ar însemna apariţia mai multor Poli Nord şi Sud, care s-ar manifesta haotic; câmpul ar avea o intensitate foarte slabă iar radiaţiile cosmice ar afecta major toate formele de viaţă. Totusi, modificarile nu se vor manifesta foarte curind si durata lor este de cel putin 500 ani timp in care s-ar produce un haos magnetic, dupa aproximativ 500-1000 ani s-ar mentine un magnetism cu polaritati variabile in timp si spatiu si dupa inca 500 ani s-ar ajunge la o situatie de inversare completa a magnetismului.

24 februarie 2011 la 07:25

este plin de adevar faptul ca daca stam in apropierea unei persoane al carui suflet este ''batran in univers'', un om plin de intelpciune, ni se pot activa instantatenu chakrele si are loc la nivel energetic un schim de informatii...doar ca astfel de persoane sunt rare , sunt cele nascute in in anii '50-'51, '69-'70, '88-'89, '06-'07...se nasc odata la 18-19 ani...

26 februarie 2011 la 23:15

Trimiteți un comentariu

add this

Creative Commons License
Copyright 2009 - Scoala Misterelor by Raul Petrisor is licensed under a Creative Commons Attribution-Non-Commercial-No Derivative Works 3.0 Romania License.