CREŞTEREA COPIILOR PENTRU O SOCIETATE MAI BUNĂ  

Posted by Glaring Wolf in ,

INSTITUTUL DE STUDII, CERCETĂRI, TRAINING HERMETIC ŞI DEZVOLTARE PERSONALĂ

vă oferă:

Acest program a fost creat pentru a oferi părinţilor soluţii reale, metode şi tehnici de care au nevoie pentru a înţelege ce se întâmplă de fapt cu copiii lor şi pentru a-i ajuta în dobândirea calităţilor necesare pentru a fi mai responsabili, mai demni de încredere şi mai capabili să rezolve în mod eficient problemele şi situaţiile apărute în viaţa de zi cu zi .

Beneficiile acestui curs

Provocările ridicate de rolul de părinte sunt majore, iar programul de educare şi creştere a copiilor pentru o societate mai bună oferă părinţilor şi celor interesaţi ustensile şi tehnici create în mod special pentru a-i ajuta pe părinţi să :

· înţeleagă cauza reală a comportamentelor inadecvate sau abuzive
· identifice rolurile educaţionale care îi fac să fie ignoraţi sau sa nu fie ascultaţi
· devină mai eficienţi în a-i învăţa pe copii calităţile şi lucrurile necesare societăţii în care trăim
· înlocuiască acele roluri de părinte neadecvate cu cele care sunt eficiente
· adopte acelor roluri de părinte care creează adevărate valori în familie şi cresc simţul responsabilităţii
· oprească orice argument, cearta între ei şi copii instantaneu
· stopeze valul de scuze şi motivaţii în cazul unui comportament neadecvat
· devină acei părinţi de care copilul are nevoie
· înţeleagă şi accepte că au copilul pe care îl au, şi nu pe cel ideal-imaginar pe care şi-l doresc
· folosească metode eficiente în schimbarea comportamentului acestuia
· înţeleagă ce-i opreşte pe tineri să găsească soluţii optime la problemele apărute
· ştie exact ce trebuie să facă atunci când se confruntă cu un comportament inadecvat
· anticipeze situaţiile şi problemele înainte ca acestea să se manifeste
· elimine factorii stimulatori şi amplificatori ai unui comportament inadecvat

Comportamentul neadecvat

Lupta cu comportamentul dificil al copiilor poate să creeze şi adeseori creează frustrări, izolare sau ruşine pentru părinţi; se poate face însă astfel, încât aceste zile să nu se mai repete.
Comportamentul neadecvat al copiilor provine din faptul că:
· imită modele nepotrivite
· nu ştiu sau nu au soluţii pentru problemele sentimental- afective sau raţionale cu care se confruntă.
Trebuie deci învăţaţi şi educaţi cum să:
· găsească soluţii la problemele zilnice
· lucreze cu sentimentele şi afectele pe care le au fără a se lăsa dominaţi sau conduşi de ele.
Toatea acestea într-un echilibru între raţiune şi sentimente, între severitate şi compasiune.

Rolul de părinte

Părintele trebuie să acţioneze ca şi un formator care învaţă tânărul:
· cum să rezolve problemele invite
· să îşi asume responsabilitatea în tot ceea ce face
· să-şi dezvolte acele calităţi care sunt necesare în societatea în care trăim
· să fie clar şi concis în ceea ce face, binevoitor si optimist
· să aibă respect pentru personalitatea şi potenţialul fiecărui individ în parte
· să fie realist şi pragmatic
· să înveţe câte ceva din fiecare situaţie
Este responsabilitatea părintelui să-şi ajute, direcţioneze şi înţeleagă copilul în acest proces de transformare şi îmbunătăţire comportamentală, oferindu-i un nou punct de vedere prin asumarea independenţei şi a responsabilităţii pentru acţiunile întreprinse.

Fi răbdător cu el şi cu tine însuţi! Transformarea cere adesea timp şi muncă constantă.

Dacă nu ai tăria părintească de a pune întrebările adecvate şi de a fi părintele de care el are nevoie, îl împingi în situaţia în care îşi va crea un viitor plin de eşecuri, devenind incapabil să se adapteze în societatea sau comunitatea în care trăieşte.

Dacă ai ajuns să citeşti până aici, sunt ferm convins că te interesează viitorul lui şi vreau să te felicit pentru acest lucru.

Copiii noştri merită să aibă un viitor plin de succese şi realizări.

Familia

Familia ca tot unitar trebuie să îşi definească limitele, valorile şi regulile după care se coordonează şi funcţionează. Acestea trebuie să fie clare şi concise pentru a putea fi urmate şi aplicate în mod constant de către toţi membrii familiei.
Copiii trebuie să cunoască aceste reguli şi limite şi să le respecte în permanenţă.
Aspectul spiritual
Cu toate că se vor preda anumite aspecte religioase şi de esoterism pentru o înţelegere mai profundă şi pentru o integrare holistică a celor predate, participanţilor nu li se impun absolut deloc:
· aspecte necreştine sau care nu sunt etice
· imorale pentru sistemul de credinţe propriu, religios sau nu
Aspectele spirituale sunt predate doar în ultimul modul ca şi modalitate de intregrare într-un ansamblu complex a lucrurilor învăţate. Acest modul nu este obligatoriu pentru a avea rezultate în aplicarea eficientă a acestui program dar oferă o nouă pespectivă de ansamblu asupra relaţiei părinte-copil, precum şi asupra rolului nostru aici şi acum pe acest pământ.

Se vor aborda:
· aspecte ale relaţiilor spirituale dintre părinţi şi copii
· identificarea diferitelor tipuri de copii : indigo, cristal, diamant
· personalitatea fiecărui tip de copii
· educarea acestor copii
· integrarea celor învăţate la celelalte module în sistemul cabalistic şi în arborele vieţii
· înţelegerea şi aplicarea practică a arborelui vieţii în procesul de educare şi autoeducare
· tratarea copilului ca pe un întreg şi nu pe părţi distincte
· înţelegerea şi aplicarea practică a echilibrului necesar între severitate şi compasiune în procesul educaţional

Scopul final al cursului

Scopul final al cursului este înţelegerea şi aplicarea celor învăţate în clasă la nivel practic prin:
· aplicarea săptămânală a celor învăţate
· discuţii deschise între participanţi
· teste pentru autoevaluarea modalităţilor de aplicare a celor învăţate
De asemenea, se doreşte:
· îmbunătăţirea relaţiilor dintre părinţi şi copii
· optimizarea capacităţii de integrare şi funcţionare a tânărului în societate
· dezvoltarea calităţilor de părinte necesare pentru o bună relaţionare cu tânărul în cauză
· îmbunătăţirea capacităţii tânărului de a alege şi de a atinge scopuri tangibile
· creşterea stimei de sine a tânărului
· dezvoltarea capacităţii tânărului de a lua decizii adecvate pentru viitorul său
· asumarea responsabilităţii pentru acţiunile întreprinse
· implicarea în mod activ a tânărului în crearea şi manifestarea viitorului său
· reducerea sau eliminarea stresului din familie
· implicarea activă şi dinamică a tânărului în viaţa de familie
· eliminarea frustrărilor si blamărilor personale ale părintelui

Abordarea cursului

Programul este uşor de aplicat şi de înţeles, este simplu şi va schimba viaţa întregii familii în doar 7-8 săptămâni.

Te va schimba pe tine din părintele care eşti în cel de care are nevoie copilul tău.
Ţi se vor oferi lucruri clare şi simple care te vor ajuta în procesul de transformare comportamentală a copiilor care au probleme. În acelaşi timp, se dezvoltă în cadrul familiei ca tot unitar o cultură a asumării responsabilităţii pentru faptele şi acţiunile făcute.

This entry was posted on joi, ianuarie 07, 2010 at joi, ianuarie 07, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

add this

Creative Commons License
Copyright 2009 - Scoala Misterelor by Raul Petrisor is licensed under a Creative Commons Attribution-Non-Commercial-No Derivative Works 3.0 Romania License.